De specialist op het gebied van luchtbehandeling

Help & FAQs

Op zoek naar antwoorden

FAQs

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij snappen het volkomen dat u wilt annuleren, wij veranderen ook wel eens van gedachten!

Als de bestelling geplaatst is kan je die nog annuleren maar dan moet u wel snel zijn voordat deze met de post meegaat.

Mochten de artikelen niet bevallen dan heeft u 14 dagen bedenktijd, zorg er dan voor dat je deze voor die tijd omruilt voor een ander product of retourneert voor een terugbetaling. Verzendkosten is wel voor de koper.

Hoe kan ik contact opnemen?

Neem contact met ons op als u vragen, opmerkingen of feedback heeft. Wij zijn alleen bereikbaar via WhatsApp (033-2022039) en E-mail (info@ventilatieservicecenter.nl). Je krijgt altijd snel antwoord. E-mail vaak al binnen 1 uur en op de WhatsApp nog sneller.

Telefonisch zijn we slecht bereikbaar. Wegens reparatie en revisie werkzaamheden in de werkplaats zijn we vaak niet in staat de telefoon op te nemen.

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar de meeste landen die mogelijk zijn. Op de website kan je momenteel alleen nog in Nederland bestellen.

Voor vragen over verzending naar een andere bestemming kunt u contact met ons opnemen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bezorgen in Nederland

De meeste artikelen worden binnen 1 - 2 werkdagen verzonden dit geldt natuurlijk voor de nieuwe artikelen die op voorraad zijn.

Dit geldt niet voor gereviseerde producten deze worden op aanvraag gereviseerd en worden meestal na 2 - 3 werkdagen verzonden in werkelijkheid is het vaak sneller maar ligt een beetje aan de drukte bij ons.

Je kunt jouw bestelling bij je thuis- of werkadres laten leveren. De bestelling wordt bezorgd door DHL. Via de mail word je door DHL op de
hoogte gehouden van het bezorgmoment. Daarnaast kun je op de pagina https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/bezorging-wijzigen jouw bezorgdatum, tijdvenster en locatie checken. Daarnaast heb je
vanaf dat moment de keuze om direct online je bezorgmoment te wijzigen https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/track-en-trace. Je kan een ander moment of locatie kiezen of je laat het pakket bij je buren afleveren. Indien je online geen wijziging doorvoert zal het
pakket bij jouw dichtstbijzijnde DHL ServicePoint worden afgeleverd als je niet thuis bent.

Bij leveringen naar de Waddeneilanden zijn de kosten op aanvraag.

Bezorgen in het buitenland

Leveringen in het buitenland is geen probleem. Stuurt u ons een E-mail wat u wilt bestellen en waar het heen moet dan krijgt u van ons een prijsopgave.

Aflevering;

Omdat onze artikelen/producten meestal van redelijke formaat zijn worden de meeste pakketten met een vrachtwagen vervoerd dus dient er ten allen tijden iemand aanwezig te zijn of uzelf of iemand in de buurt waar het pakket afgeleverd kan worden.

Wij geven altijd per E-mail aan op welke dag en tijdstip het pakket afgeleverd wordt zodat u hier dan op in kan springen en kan zorgen dat er iemand aanwezig is.

Retouren en terugbetalingen

Hoe retourneer ik een product?

Artikelen kunt u binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren mits deze nog in originele onbeschadigde verpakking met alle accessoires erbij zitten. Niet gebruikt en/of aangesloten zijn geweest. Elektronica (bijvoorbeeld printplaten) producten die aangesloten en uit verpakking
zijn geweest kunnen niet geretourneerd worden.


Verzendkosten zijn voor de klant

LET OP!!

Producten die speciaal voor u besteld worden zijn niet op voorraad en worden bij de leverancier dus op order gemaakt en/of besteld (bijvoorbeeld design producten, producten gespoten in kleur etc..). Op deze bestellingen vervalt dus het retourrecht van dit product.  Deze bestellingen kunnen niet geruild, geretourneerd of geannuleerd worden. Op deze producten blijft de garantie natuurlijk gewoon bestaan.


Op deze producten zit dus ook vaak een levertijd. Bij ons kunt u informeren naar de levertijd. Stuurt u ons een E-mail dan kunnen wij voor u uitzoeken bij de fabrikant wat de levertijd ongeveer zal zijn.


U kunt een product retour sturen door het retouren formulier in te vullen en naar ons toe te sturen. U ontvangt dan verder instructies per e-mail van ons.


De procedure verloopt als volgt:

  • ventilatieservicecenter.nl zal de dag van ontvangst u per e-mail berichten dat zij het product hebben ontvangen.
  • ventilatieservicecenter.nl zal dezelfde het artikel beoordelen of het artikel onbeschadigd is en of het retour genomen wordt.
  • Wanneer het product onbeschadigd is beoordeeld zal het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen aan u gecrediteerd worden.
  • Wanneer het product beschadigd wordt beoordeeld zal Ventilatie Service Center u dit per e-mail kenbaar maken en dient u het product binnen 10 werkdagen bij ons te laten ophalen. Wanneer een product niet binnen 10 werkdagen is afgehaald mag Ventilatie Service Center over dit artikel beslissen wat ermee gebeurd.


Defect bij ontvangst


Indien uw online bij Ventilatie Service Center bestelde artikelen bij ontvangst beschadigd zijn dient u direct dezelfde dag nog een e-mail te sturen naar info@ventilatieservicecenter.nl onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer, u ontvangt dan verder instructies per e-mail. Als u een digitale foto kunt meesturen van het beschadigde artikel zou dat voor ons helemaal mooi zijn om het verder af te handelen.

Verkeerd geleverd product

Mocht het voorkomen dat u een ander product ontvangt dan dat u online op Ventilatie Service Center heeft besteld dient u direct dezelfde dag nog een e-mail te sturen naar info@ventilatieservicecenter.nl onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer, u ontvangt dan verder instructies per e-mail.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Terugbetalingen worden binnen 7 dagen na ontvangst van het/de artikel(en) verwerkt.

Nog steeds op zoek naar antwoorden?

Als de antwoorden die u zoekt niet in onze FAQ staan, kunt u ons een e-mail sturen door het onderstaande formulier in te vullen.