De specialist op het gebied van luchtbehandeling

Help & FAQs

Op zoek naar antwoorden

Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Normaal gesproken duurt het circa 2 a 3 werkdagen voor gereviseerde producten en 1 a 2 werkdagen voor nieuwe producten voordat uw bestelling verstuurd wordt. We doen onze uiterste best om het zo snel mogelijk voor u te leveren.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Volg uw bestelling op onze tracking pagina https://ventilatieservicecenter.nl/apps/parcelpanel

Hoe kan ik contact opnemen?

Neem contact met ons op als u vragen, opmerkingen of feedback heeft. Wij zijn alleen bereikbaar via WhatsApp berichten (033-2022039) en E-mail (info@ventilatieservicecenter.nl). Je krijgt altijd snel antwoord. E-mail vaak al binnen 1 uur en op de WhatsApp nog sneller.

Telefonisch zijn we slecht bereikbaar. Wegens reparatie en revisie werkzaamheden in de werkplaats zijn we vaak niet in staat de telefoon op te nemen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij snappen het volkomen dat u wilt annuleren, wij veranderen ook wel eens van gedachten!

Als de bestelling geplaatst is kan je die nog annuleren maar dan moet u wel snel zijn voordat deze met de post meegaat.

Zijn de artikelen al verzonden? Geen probleem!

Je hebt 14 dagen bedenktijd. Zorg er wel voor dat je binnen die termijn het product ruilt of retourneert voor een terugbetaling. Let op: de verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

Op deze pagina kun je het retouren formulier invullen

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, wat moet ik doen?

Zorg ervoor dat u uw bestelling heeft gevolgd via onze tracking pagina. Anders contact met ons opnemen.

Verzending

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar de meeste landen die mogelijk zijn. Op de website kan je momenteel alleen nog in Nederland bestellen.

Voor vragen over verzending naar een andere bestemming kunt u contact met ons opnemen.

Verstuurt u internationaal?

Ja, wij verzenden internationaal. De verzendkosten kunnen variëren, afhankelijk van uw locatie. Voor vragen over verzending buiten Nederland kunt u contact met ons opnemen.

Retouren en terugbetalingen

Hoe retourneer ik een product?

Artikelen kunt u binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren mits deze nog in originele onbeschadigde verpakking met alle accessoires erbij zitten. Niet gebruikt en/of aangesloten zijn geweest. Elektronica (bijvoorbeeld printplaten) producten die aangesloten en uit verpakking
zijn geweest kunnen niet geretourneerd worden.


Verzendkosten zijn voor de klant

Op deze pagina kun je het retouren formulier invullen

LET OP!!

Producten die speciaal voor u besteld worden zijn niet op voorraad en worden bij de leverancier dus op order gemaakt en/of besteld (bijvoorbeeld design producten, producten gespoten in kleur etc..). Op deze bestellingen vervalt dus het retourrecht van dit product.  Deze bestellingen kunnen niet geruild, geretourneerd of geannuleerd worden. Op deze producten blijft de garantie natuurlijk gewoon bestaan.


Op deze producten zit dus ook vaak een levertijd. Bij ons kunt u informeren naar de levertijd. Stuurt u ons een E-mail dan kunnen wij voor u uitzoeken bij de fabrikant wat de levertijd ongeveer zal zijn.


U kunt een product retour sturen door het retouren formulier in te vullen en naar ons toe te sturen. U ontvangt dan verder instructies per e-mail van ons.


De procedure verloopt als volgt:

  • ventilatieservicecenter.nl zal de dag van ontvangst u per e-mail berichten dat zij het product hebben ontvangen.
  • ventilatieservicecenter.nl zal dezelfde het artikel beoordelen of het artikel onbeschadigd is en of het retour genomen wordt.
  • Wanneer het product onbeschadigd is beoordeeld zal het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen aan u gecrediteerd worden.
  • Wanneer het product beschadigd wordt beoordeeld zal Ventilatie Service Center u dit per e-mail kenbaar maken en dient u het product binnen 10 werkdagen bij ons te laten ophalen. Wanneer een product niet binnen 10 werkdagen is afgehaald mag Ventilatie Service Center over dit artikel beslissen wat ermee gebeurd.


Defect bij ontvangst


Indien uw online bij Ventilatie Service Center bestelde artikelen bij ontvangst beschadigd zijn dient u direct dezelfde dag nog een e-mail te sturen naar info@ventilatieservicecenter.nl onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer, u ontvangt dan verder instructies per e-mail. Als u een digitale foto kunt meesturen van het beschadigde artikel zou dat voor ons helemaal mooi zijn om het verder af te handelen.

Verkeerd geleverd product

Mocht het voorkomen dat u een ander product ontvangt dan dat u online op Ventilatie Service Center heeft besteld dient u direct dezelfde dag nog een e-mail te sturen naar info@ventilatieservicecenter.nl onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer, u ontvangt dan verder instructies per e-mail.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn terugbetaling ontvang?

Terugbetalingen worden binnen 7 dagen na ontvangst van het/de artikel(en) verwerkt.

Nog steeds op zoek naar antwoorden?

Als de antwoorden die u zoekt niet in onze FAQ staan, kunt u ons een e-mail sturen door het onderstaande formulier in te vullen.